11 stycznia 2015

Black, grey & beige

Dzisiejsze zdjęcia były dużym wyzwaniem. Przez okno pogoda była piękna: słońce, temperatura powyżej zera. Niestety silny wiatr popsuł nam plany, przez co  zdjęcia powstały w 5 minut :D

Stylizacja z szarą spódnicą (mogliście ją widzieć w innej stylizacji), czarnym sweterkiem i płaszczem o luźnym kroju. W tym zestawie wykorzystałam moje ulubione kolory: czarny, szary i beż. 








| spódnica, sweter- yoshee.pl | płaszcz - ECHO NS | buty - stradivarius  | torebka - Monnari NS | czapka - No name | 

20 komentarzy:

  1. Świetna kolorystyka, cudowny płaszczyk kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja,uwielbiam takie spódniczki

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny zestaw, bardzo podoba mi sie połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo udana stylizacja :)

    pozdrawiam A.,
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne połączenie kolorystyczne :)

    http://katjaslookbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie kupiłaś tą czapkę, na jakiejś stronie internetowej? Bardzo ładna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne buty :) i płaszczyk też, ale uważam, że bez czapki dużo lepiej się to prezentuje.

    http://a-milordka.blogspot.com ZAPRASZAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się! świetna spódnica i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bardzo podoba mi się Twoja stylizacja! A do tego masz PRZEPIĘKNE nogi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz prześlicznie. Stylizacja + Twoja uroda i faceci nie mogą oderwać od Ciebie wzroku;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ile kosztuje płaszcz?

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka cena płaszczu

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny płaszcz ! Dodaje do obserwowanych :)
    http://fitella.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie się ten płaszcz prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądasz! w moim stylu!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog,bardzo mi się podoba ;)
    Ja zapraszam Cię do siebie,dopiero zaczynam i miło mi będzie gdy zajrzysz i coś po sobie zostawisz ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne ciuszki, a nogi masz mega :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze. / Thank you for your comments.

Copyright © 2016 Yoshee , Blogger